ZWROT (odstąpienie od umowy)

ZWROT WŁASNY

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Aby przyspieszyć rozliczenie zwrotu sugerujemy uzupełnić formularz zwrotu:

Pobierz formularz zwrotu

a następnie dołączyć do pudełka ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).


ZWROTOWI NIE PODLEGAJĄ:

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

2. Wyślij produkty - masz na to aż 14 dni!

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
 

MIAhome.pl

Atrium Promenada, Ostrobramska 75C

04-175 Warszawa


Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub doręczanych do paczkomatów.
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi Kupujący.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: Przelewy24, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

ZWROT SZYBKIE ZWROTY

https://www.beautyshop.pl/dane/editor/images/logo_inpost.jpg


Szybkie zwroty w MIAhome.pl 

Aby skorzystać z Szybkich zwrotów, wejdź na stronę szybkiezwroty.pl, wybierz z listy sklep MIA home i postępuj zgodnie ze wskazanymi krokami.


Po wypełnieniu formularza, otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia, z możliwością wygenerowania jednorazowego kodu nadania do paczkomatu InPost – prosimy o zachowanie kodu oraz zapisanie go na paczce.

Przesyłkę możesz nadać w dowolnym paczkomacie, kierując się instrukcją.

Jeśli chcesz skorzystać z usług innego przewoźnika i/lub przesyłka jest powyżej gabarytu paczkomatowego postępuj zgodnie z powyższymi wskazówkami (ZWROT WŁASNY).



Nadaj paczkę w paczkomacie – szybki zwrot InPost

Na ekranie paczkomatu wybierz "Chcę wysłać paczkę", następnie wprowadź otrzymany kod zwrotu. Ostatnim etapem będzie wybór wielkości skrytki.

Pamiętaj:

- skrytka mała posiada wymiary 8 x 38 x 64 cm

- skrytka średnia posiada wymiary 19 x 38 x 64 cm

- skrytka duża posiada wymiary 41 x 38 x 64 cm

Po odebraniu przesyłki kurier doręczy ją bezpośrednio do naszego magazynu, o czym zostaniesz poinformowany w oddzielnej korespondencji .



Poczekaj na zwrot środków

Jeżeli skorzystasz z Szybkich zwrotów, koszt nadania paczki (11 zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do naszego magazynu, o czym również poinformujemy Cię mailowo.



WYMIANA TOWARU

1. Zwróć produkty

W sklepie MIAhome.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.

2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, Przelewy24, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).



REKLAMACJA

Jak złożyć reklamację
Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:
•    pisemnie na adres: ul. Ostrobramska 75C, 04-175 Warszawa;
•    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@miahome.pl.
Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul. Ostrobramska 75C, 04-175 Warszawa.

Co napisać w reklamacji
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
(1)    informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
(2)    żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
(3)    danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.
Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji
Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
•    ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
•    umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;
Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

    
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.  

 
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.