1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz
Aby przyspieszyć rozliczenie zwrotu sugerujemy uzupełnić formularz zwrotu
a następnie dołączyć do pudełka ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).
ZWROTOWI NIE PODLEGAJĄ:
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
2. Wyślij produkty - masz na to aż 14 dni!
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
MIAhome.pl
Atrium Promenada, Ostrobramska 75C
04-175 Warszawa
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub doręczanych do paczkomatów.
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi Kupujący.
Uprzejmie prosimy, aby ze względu na zaistniałą sytuację związaną z epidemią Covid-19 zrezygnować z osobistego zwrotu towarów w siedzibie naszej firmy. Zwroty osobiste nie są przyjmowane.
3. Poczekaj na zwrot środków
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: dotay, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.
Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.
1. Zwróć produkty
W sklepie MIAhome.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.
2. Złóż nowe zamówienie
Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, dotpay, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).
1. Wykonaj zdjęcia przedstawiające wadę reklamowanego produktu.
2. Reklamację należy zgłosić w formie elektronicznej na adres mailowy sklep@miahome.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy zawrzeć opis zaistniałego problemu oraz fotografię reklamowanego towaru.
Rozpatrujemy reklamację i udzielamy odpowiedzi niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia.
Zastrzegamy sobie prawo do obniżenia wartości odesłanego towaru, jeśli uprzednio nie zostanie złożona reklamacja.
W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. W tym celu możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta: mailowo na adres sklep@miahome.pl w celu uzyskania instrukcji do bezpłatnego nadania przesyłki. Nasi konsultanci udzielą Ci instrukcji w jaki sposób odesłać reklamowane artykuły.
Wyślij przesyłkę na adres:
MIAhome.pl
Atrium Promenada, Ostrobramska 75C
04-175 Warszawa
Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków lub wymiana produktu nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : dotpay, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.
Otrzymasz od nas powiadomienie e-mail gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.