Koszty przesyłki zależą od wybranego przez Was sposobu dostawy i sposobu płatności oraz od wartości zamówienia. Koszt transportu mebli, ze względu na ich specyfikę: gabaryty i wagę, wynosi minimum 169 zł. Ceny dostaw widoczne są w koszyku po włożeniu do niego towarów – przed potwierdzeniem zamówienia.
paczka wysyłana jest za pośrednictwem Paczkomatów. Koszt: 11 zł. Dostarczana jest do wybranego paczkomatu w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu jej nadania. Sposób transportu przeznaczony jest dla małych/lekkich przesyłek.
paczka wysyłana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Koszt minimalny: 15 zł z opcją przedpłaty, 29 zł z opcją pobrania. Dostarczana jest do odbiorcy w ciągu 48 h od momentu jej nadania. W przypadku paczek bardzo ciężkich lub o niestandardowych wymiarach okres ten może wydłużyć się do 72 h. Dostawa przesyłek odbywa się godzinach od 8.00 do 18.00, dlatego jako miejsce doręczenia proszę podać adres pod którym spędzacie większą część dnia, np. miejsce pracy (koniecznie wpiszcie wtedy nazwę firmy).
W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego. Jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki - prosimy o kontakt ze sklepem.
Podczas odbioru przesyłki od kuriera prosimy sprawdzić stan i kompletność zawartości przesyłki, a w przypadku stwierdzenia mechanicznego uszkodzenia lub niekompletności jej zawartości jesteście uprawnieni do przyjęcia przesyłki i jednoczesnego spisania – w obecności kuriera – protokołu szkody zawierającego opis stwierdzonych nieprawidłowości. Protokół powinien być sporządzony i podpisany w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (jeden dla kuriera drugi dla Was). Protokół szkody prosimy dołączyć do reklamacji – ułatwi nam to ubieganie się odszkodowania od firmy kurierskiej.
Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możecie w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody w obecności kuriera. Jednocześnie w takiej sytuacji prosimy o kontakt ze sklepem.
Zgodnie z regulaminem firm kurierskich kurierzy nie są zobowiązani do:
Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki na adres sklep@miahome.pl.
MIA home chce zapewnić Wam jak najwięcej korzyści z zakupów. Naszym celem jest Wasze zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.